Alla inlägg den 22 augusti 2012

Av Emelie - 22 augusti 2012 21:40

Jag förstår inte! Man kan väl få ha vilka åsikter man vill. Man måste väl få vara homosexuell om man vill. Man kan väl få tycka vad man vill?!Det är ju sjukt, att invandrare behandlas dåligt. Det är helt hämskt.Man måste alltså respektera varann exakt för den man är.Den kanske inte tror som du, men är den mindre värd för det?NEJ!

Av Emelie - 22 augusti 2012 21:40

Jag förstår inte! Man kan väl få ha vilka åsikter man vill. Man måste väl få vara homosexuell om man vill. Man kan väl få tycka vad man vill?!Det är ju sjukt, att invandrare behandlas dåligt. Det är helt hämskt.Man måste alltså respektera varann exakt för den man är.Den kanske inte tror som du, men är den mindre värd för det?NEJ!

Av Emelie - 22 augusti 2012 21:40

Jag förstår inte! Man kan väl få ha vilka åsikter man vill. Man måste väl få vara homosexuell om man vill. Man kan väl få tycka vad man vill?!Det är ju sjukt, att invandrare behandlas dåligt. Det är helt hämskt.Man måste alltså respektera varann exakt för den man är.Den kanske inte tror som du, men är den mindre värd för det?NEJ!

Av Emelie - 22 augusti 2012 21:40

Jag förstår inte! Man kan väl få ha vilka åsikter man vill. Man måste väl få vara homosexuell om man vill. Man kan väl få tycka vad man vill?!Det är ju sjukt, att invandrare behandlas dåligt. Det är helt hämskt.Man måste alltså respektera varann exakt för den man är.Den kanske inte tror som du, men är den mindre värd för det?NEJ!

Av Emelie - 22 augusti 2012 19:28

Hej! Jag vill tipsa er om en hemsida, för tjejer som är 9+.


Den heter gosupermodel.se och förkortas gsm.


Hemsidan är en helt säker hemsida där du blir en modell som du kan shoppa och styla åt. Du kan spela spel och träffa nya vänner.


Gosupermodel är gratis om du inte vill uppgradera till vip.


Om man har vip så får man pengar och två dagliga gåvor istället för en o ch kan även sälja artiklar.


Hejdå!

Av Emelie - 22 augusti 2012 18:18

1. Lady Gaga2. Jennifer Lopez3. Melaine Griffith4. Demi Lovato5. Sylvester Stallone

Av Emelie - 22 augusti 2012 17:58

Pappa, hur kan du? Hur kan du svika mig så här? Auktionera ut mitt hjärta?Ha en bal i kväll och leta lämpliga?Du kan inte göra så här bara för att du är greve.Det är galet!Det är hopplöst, han bara står här och stirrar på mig.Jag vet att någon rik gubbe, eller åtminstonde 21 år.Jag är 17! Han heter visst Paul.Men vad ska jag göra på min årliga bal ikväll? Jag vet att pappa ska göra en auktion då.Oj, pappa ber mig byta om nu.Det var det. Åtsittande klänning utan axelband lång och vit. Med ett guldigt band och glammande klännning.Så nu är jag här. Vänta dagboken jag måste lägga ifrån mig dig nu.Någon gick in i mig....Han heter Andrew.Han är blond. Han frågade om jag ville dansa. Jag säger bara det, ska någon köpa mitt hjärta ska det vara han.To be counteined......

Av Emelie - 22 augusti 2012 17:06

Idag började skolan.Känns väl ok:/Min lillasyster börjar skolan idag.Nu går jag i 5A!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

24 besvarade frågor

Omröstning

Vad gillar du mest?
 McDonalds
 Burger King
 Max
 Frasses
 Pizza Hut

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok Lämna ett inlägg!


Ovido - Quiz & Flashcards